I’ve asked before and it was answered, but I got dementia and forgot again

User avatar
Aby
Posts: 1146
Joined: Tue May 30, 2023 8:52 pm

I’ve asked before and it was answered, but I got dementia and forgot again

Post by Aby »

What was that video clip from a movie, shit was set in like the 80’s or 90’s…. It was a group of guys and group of girls ran into each other in the street in like a nice suburban neighborhood

Music starts playing Then they just start dance battling and shit like “check me out”

They were saying some goofy shit

It was either warchief or busta who posted it


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ass shaker
Resilient
Site Admin
Posts: 1861
Joined: Sat May 27, 2023 3:09 am

Re: I’ve asked before and it was answered, but I got dementia and forgot again

Post by Resilient »

Electric Boogaloo?


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.
But it ain't about how hard you hit.
It's about how hard you can get hit and keep moving forward.
How much you can take and keep moving forward.
cody
Posts: 2855
Joined: Thu May 25, 2023 5:05 pm

Re: I’ve asked before and it was answered, but I got dementia and forgot again

Post by cody »

God Aby wrote: Wed Aug 30, 2023 3:44 pm What was that video clip from a movie, shit was set in like the 80’s or 90’s…. It was a group of guys and group of girls ran into each other in the street in like a nice suburban neighborhood

Music starts playing Then they just start dance battling and shit like “check me out”

They were saying some goofy shit

It was either warchief or busta who posted it


Sent from my iPhone using Tapatalk
idk why this post is fucking hilarious :lol:
:mrgreen:
User avatar
TheWarchief
Posts: 677
Joined: Thu May 25, 2023 3:57 pm

Re: I’ve asked before and it was answered, but I got dementia and forgot again

Post by TheWarchief »

she smoked him tbh :twisted:
User avatar
Aby
Posts: 1146
Joined: Tue May 30, 2023 8:52 pm

Re: I’ve asked before and it was answered, but I got dementia and forgot again

Post by Aby »

TheWarchief wrote:
Lmao thanks I’m gonna bookmark it this time

This is my favorite video ever


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ass shaker
User avatar
TheWarchief
Posts: 677
Joined: Thu May 25, 2023 3:57 pm

Re: I’ve asked before and it was answered, but I got dementia and forgot again

Post by TheWarchief »

God Aby wrote: Wed Aug 30, 2023 7:04 pm

This is my favorite video ever
lmfao
Resilient
Site Admin
Posts: 1861
Joined: Sat May 27, 2023 3:09 am

Re: I’ve asked before and it was answered, but I got dementia and forgot again

Post by Resilient »

Oh I remember this clip lmao


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.
But it ain't about how hard you hit.
It's about how hard you can get hit and keep moving forward.
How much you can take and keep moving forward.
cody
Posts: 2855
Joined: Thu May 25, 2023 5:05 pm

Re: I’ve asked before and it was answered, but I got dementia and forgot again

Post by cody »

TheWarchief wrote: Wed Aug 30, 2023 6:46 pm
Lmaoooooo
:mrgreen:
User avatar
Aby
Posts: 1146
Joined: Tue May 30, 2023 8:52 pm

Re: I’ve asked before and it was answered, but I got dementia and forgot again

Post by Aby »

I love how we finally have a search function

I was about to make this thread again asking [mention]TheWarchief [/mention] for like the 5th time


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ass shaker
Post Reply