Who else fuck with Aldi?

Resilient
Site Admin
Posts: 1860
Joined: Sat May 27, 2023 3:09 am

Re: Who else fuck with Aldi?

Post by Resilient »

There’s one not too far from where I work. Never tried it though.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.
But it ain't about how hard you hit.
It's about how hard you can get hit and keep moving forward.
How much you can take and keep moving forward.
Resilient
Site Admin
Posts: 1860
Joined: Sat May 27, 2023 3:09 am

Re: Who else fuck with Aldi?

Post by Resilient »

Might have to give it a go seeing all these great posts about it.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.
But it ain't about how hard you hit.
It's about how hard you can get hit and keep moving forward.
How much you can take and keep moving forward.
User avatar
Big Homey Urb
Posts: 915
Joined: Thu Jun 08, 2023 2:30 pm

Re: Who else fuck with Aldi?

Post by Big Homey Urb »

cody wrote:
Big Homey Urb wrote: Fri Feb 09, 2024 5:16 pm
cody wrote: ahh ok, I was doing some research after you said - do they carry the same products?

i am fascinated by grocery stores
Just realized I didn’t answer this question.

There is some overlap with some of the products between the two stores, but I don’t think Aldi sells that famous cookie butter - but I could be wrong lol

Make sure to bring an American quarter so you can get a shopping cart. You get the quarter back when you’re done.


Sent from my iPhone using Tapatalk
deaddd, my cookie butter days are over - lmfaooo

but yeah, i'm going to see whats going on at Aldi this weekend. and target, trader joes etc lol

however the target and trader joes i go to in buffalo are so packed it's annoying to go there sometimes

going to eat chicken wings for sure though
I feel you on that - not gonna lie, if I were in Buffalo, I’d be trying to go to mighty taco at least once lol.

That’s about all I miss about that depressed ass town lol


Sent from my iPhone using Tapatalk
cody
Posts: 2855
Joined: Thu May 25, 2023 5:05 pm

Re: Who else fuck with Aldi?

Post by cody »

Big Homey Urb wrote: Fri Feb 09, 2024 7:55 pm
cody wrote:
Big Homey Urb wrote: Fri Feb 09, 2024 5:16 pm
Just realized I didn’t answer this question.

There is some overlap with some of the products between the two stores, but I don’t think Aldi sells that famous cookie butter - but I could be wrong lol

Make sure to bring an American quarter so you can get a shopping cart. You get the quarter back when you’re done.


Sent from my iPhone using Tapatalk
deaddd, my cookie butter days are over - lmfaooo

but yeah, i'm going to see whats going on at Aldi this weekend. and target, trader joes etc lol

however the target and trader joes i go to in buffalo are so packed it's annoying to go there sometimes

going to eat chicken wings for sure though
I feel you on that - not gonna lie, if I were in Buffalo, I’d be trying to go to mighty taco at least once lol.

That’s about all I miss about that depressed ass town lol


Sent from my iPhone using Tapatalk
hahah theres hella mighty tacos, but never tried

buffalo has some good food tbh, we like to do our american shopping there as a day trip.

it's only 50 mins away, thats traffic on a tuesday night lol
:mrgreen:
Vulgar
Posts: 619
Joined: Fri Jun 30, 2023 3:34 am

Re: Who else fuck with Aldi?

Post by Vulgar »

I didn't know Aldi's were all over like that. I've only seen em here and in NJ. Their produce is better than anywhere else I've been.
Diasick
Posts: 657
Joined: Thu May 25, 2023 12:54 am

Re: Who else fuck with Aldi?

Post by Diasick »

we have an aldi here you have to pay to use the carts.
User avatar
Big Homey Urb
Posts: 915
Joined: Thu Jun 08, 2023 2:30 pm

Re: Who else fuck with Aldi?

Post by Big Homey Urb »

Diasick wrote:we have an aldi here you have to pay to use the carts.
You get the quarter back when you’re done. The quarter just unlocks the cart and when you put it back, it spits the quarter back out

It’s to keep peasants from stealing or pushing a cart into a median instead of being an adult and putting the cart back where it’s meant to be.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Resilient
Site Admin
Posts: 1860
Joined: Sat May 27, 2023 3:09 am

Re: Who else fuck with Aldi?

Post by Resilient »

Big Homey Urb wrote:
Diasick wrote:we have an aldi here you have to pay to use the carts.
You get the quarter back when you’re done. The quarter just unlocks the cart and when you put it back, it spits the quarter back out

It’s to keep peasants from stealing or pushing a cart into a median instead of being an adult and putting the cart back where it’s meant to be.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Quarters don’t break the bank so I just leave the cart in a safe area near my car. Lmao.

But I’m Definitely hitting up an Aldi for chicken


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.
But it ain't about how hard you hit.
It's about how hard you can get hit and keep moving forward.
How much you can take and keep moving forward.
Diasick
Posts: 657
Joined: Thu May 25, 2023 12:54 am

Re: Who else fuck with Aldi?

Post by Diasick »

Resilient wrote: Sun Feb 11, 2024 9:22 pm
Big Homey Urb wrote:
Diasick wrote:we have an aldi here you have to pay to use the carts.
You get the quarter back when you’re done. The quarter just unlocks the cart and when you put it back, it spits the quarter back out

It’s to keep peasants from stealing or pushing a cart into a median instead of being an adult and putting the cart back where it’s meant to be.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Quarters don’t break the bank so I just leave the cart in a safe area near my car. Lmao.

But I’m Definitely hitting up an Aldi for chicken


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
yea I'm the guy taking peoples carts back and leaving them a note on there car next time I see them.
Cire
Posts: 57
Joined: Thu Jun 01, 2023 2:40 pm

Re: Who else fuck with Aldi?

Post by Cire »

Aldi should be some sort of case study.

I remember when Aldi was the place poor people grocery shopped at back in the 90s - Early 2000s.
Post Reply