Boxing truly is the ultimate endurance sport.

cody
Posts: 4215
Joined: Thu May 25, 2023 5:05 pm

Re: Boxing truly is the ultimate endurance sport.

Post by cody »

i feel like iced hockey is the ultimate endurance sport followed by soccer
:mrgreen:
User avatar
Dizzy Bone
Posts: 135
Joined: Mon Sep 04, 2023 4:39 pm

Re: Boxing truly is the ultimate endurance sport.

Post by Dizzy Bone »

J o o k wrote: Tue Sep 26, 2023 3:46 am Was gonna participate til I seen whiteys talking down on the goat again.

Do something better than him or stfu tbh.
You're my guy Jook

But fuck you with that 'whitey' shit.

I don't care if you're joking or not

Don't disrespect me with that bullshit anymore please.
Killer streets and the law
The opium and the raw
That's what I live for
J o o k
Posts: 4134
Joined: Wed May 24, 2023 5:12 pm

Re: Boxing truly is the ultimate endurance sport.

Post by J o o k »

Dizzy Bone wrote: Tue Sep 26, 2023 6:08 am
J o o k wrote: Tue Sep 26, 2023 3:46 am Was gonna participate til I seen whiteys talking down on the goat again.

Do something better than him or stfu tbh.
You're my guy Jook

But fuck you with that 'whitey' shit.

I don't care if you're joking or not

Don't disrespect me with that bullshit anymore please.
You don’t want to be a white man?

What do you want to be or what do you want to be seen as?
J o o k
Posts: 4134
Joined: Wed May 24, 2023 5:12 pm

Re: Boxing truly is the ultimate endurance sport.

Post by J o o k »

cody wrote: Tue Sep 26, 2023 5:09 am i feel like iced hockey is the ultimate endurance sport followed by soccer
You can take breaks, think about hockey, if you’re away from the puck (or away from the ball in soccer), you can jog/glide, catch your breath.

In a boxing match, you can try to hood a nicca and grab them for a few seconds but you’re always on guard and could get knocked out any second.
User avatar
Dizzy Bone
Posts: 135
Joined: Mon Sep 04, 2023 4:39 pm

Re: Boxing truly is the ultimate endurance sport.

Post by Dizzy Bone »

J o o k wrote: Tue Sep 26, 2023 6:19 am
Dizzy Bone wrote: Tue Sep 26, 2023 6:08 am
J o o k wrote: Tue Sep 26, 2023 3:46 am Was gonna participate til I seen whiteys talking down on the goat again.

Do something better than him or stfu tbh.
You're my guy Jook

But fuck you with that 'whitey' shit.

I don't care if you're joking or not

Don't disrespect me with that bullshit anymore please.
You don’t want to be a white man?

What do you want to be or what do you want to be seen as?
I don't give a fuck.

Just cut the unnecessary 'whitey' type bullshit out please.

Thanks.
Killer streets and the law
The opium and the raw
That's what I live for
nohbody
Posts: 853
Joined: Fri May 26, 2023 1:00 am

Re: Boxing truly is the ultimate endurance sport.

Post by nohbody »

J o o k wrote: Tue Sep 26, 2023 5:02 am
nohbody wrote: Tue Sep 26, 2023 4:49 am
J o o k wrote: Tue Sep 26, 2023 3:46 am Was gonna participate til I seen whiteys talking down on the goat again.

Do something better than him or stfu tbh.
i didnt say anything bad about Crawford?????
Lol you just like Dex, riding the coat-tails of whoever is relevant.

He was sucking Canelo's dick til he got knocked the fuck out.

Crawford has taken over as the prime dick provider.

Once he's knocked the fuck out, then we'll be talking about the next person.

One constant, Floyd remains the GOAT, no matter what dick gobblers that know nothing about boxing think.
I don't like Canelo either. . . but he has never been knocked out.

Sorry, not everyone HAS to be a fan of Floyd

and if Crawford does get knocked out. . its because hes jumping from 147 to 168 to chase greatness. Something Floyd would have never had the balls to do
cody
Posts: 4215
Joined: Thu May 25, 2023 5:05 pm

Re: Boxing truly is the ultimate endurance sport.

Post by cody »

J o o k wrote: Tue Sep 26, 2023 6:21 am
cody wrote: Tue Sep 26, 2023 5:09 am i feel like iced hockey is the ultimate endurance sport followed by soccer
You can take breaks, think about hockey, if you’re away from the puck (or away from the ball in soccer), you can jog/glide, catch your breath.

In a boxing match, you can try to hood a nicca and grab them for a few seconds but you’re always on guard and could get knocked out any second.
that’s true
:mrgreen:
Sir Bustalot
Posts: 3839
Joined: Fri May 26, 2023 9:20 pm

Re: Boxing truly is the ultimate endurance sport.

Post by Sir Bustalot »

Ill say it again muay thai def comes close if not equals boxing

Conditioning in muay thai is intense
"and they all get put in boxes, and they all come out the same..."


nawmchomksy?
cody
Posts: 4215
Joined: Thu May 25, 2023 5:05 pm

Re: Boxing truly is the ultimate endurance sport.

Post by cody »

I really respect any sport in which someone else is trying to beat the shit out of you and your goal is to defend yourself

It’s really something else
:mrgreen:
Sir Bustalot
Posts: 3839
Joined: Fri May 26, 2023 9:20 pm

Re: Boxing truly is the ultimate endurance sport.

Post by Sir Bustalot »

cody wrote: Tue Sep 26, 2023 1:45 pm I really respect any sport in which someone else is trying to beat the shit out of you and your goal is to defend yourself

It’s really something else
Wed have to define what we mean precisely by ultimate endurance. For what punching a lot? Yeah of course. How about for long distance running?

Theres standard tests for being in shape, involves a lot of treadmills and stationary bikes while being attatched to diodes...

Part of the test between sports would have to include also "how fast it gets you into shape" for your avg joe. One sport could take yrs off your life like being a fatass bubblebutt baseball player

I think the types of endurance you get from hockey vs boxing are different.

Hockey legs > boxers chicken legs
"and they all get put in boxes, and they all come out the same..."


nawmchomksy?
Post Reply