Aby- can you top that?

Post Reply
Resilient
Site Admin
Posts: 2531
Joined: Sat May 27, 2023 3:09 am

Aby- can you top that?

Post by Resilient »




Came across this today lmao


==========

A wise man gets more from his enemies than a fool from his friends - Baltasar Gracian
You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.
But it ain't about how hard you hit.
It's about how hard you can get hit and keep moving forward.
How much you can take and keep moving forward.
User avatar
Aby
Posts: 1491
Joined: Tue May 30, 2023 8:52 pm

Re: Aby- can you top that?

Post by Aby »

Lmaooo man this is the greatest shit ever

I’m going on prime now to buy this movie.. I’m gonna make a point to finally watch it this weekend


Sent from my iPhone using Tapatalk
The last nigga
User avatar
Aby
Posts: 1491
Joined: Tue May 30, 2023 8:52 pm

Re: Aby- can you top that?

Post by Aby »

Idk why but every time I try to remember this clip.. I always think it’s “check me out” instead of “top that”

That’s why I always had to ask wtf was this


Sent from my iPhone using Tapatalk
The last nigga
User avatar
Aby
Posts: 1491
Joined: Tue May 30, 2023 8:52 pm

Re: Aby- can you top that?

Post by Aby »

Man I love the 90s as a kid more than anything.. but I think I would of hated to be a teenager around then


Sent from my iPhone using Tapatalk
The last nigga
straight_evil
Posts: 201
Joined: Thu May 25, 2023 7:33 pm

Re: Aby- can you top that?

Post by straight_evil »

Aby wrote: Fri May 24, 2024 7:59 pm Man I love the 90s as a kid more than anything.. but I think I would of hated to be a teenager around then


Sent from my iPhone using Tapatalk
Why?
User avatar
Aby
Posts: 1491
Joined: Tue May 30, 2023 8:52 pm

Aby- can you top that?

Post by Aby »

straight_evil wrote:
Aby wrote: Fri May 24, 2024 7:59 pm Man I love the 90s as a kid more than anything.. but I think I would of hated to be a teenager around then


Sent from my iPhone using Tapatalk
Why?
Kids had Barney, Power Rangers, and Arthur

Teens were trying top that and shit


Sent from my iPhone using Tapatalk
The last nigga
Resilient
Site Admin
Posts: 2531
Joined: Sat May 27, 2023 3:09 am

Re: Aby- can you top that?

Post by Resilient »

Aby wrote:Lmaooo man this is the greatest shit ever

I’m going on prime now to buy this movie.. I’m gonna make a point to finally watch it this weekend


Sent from my iPhone using Tapatalk
Lmao let me know how it is. Image


==========

A wise man gets more from his enemies than a fool from his friends - Baltasar Gracian
You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.
But it ain't about how hard you hit.
It's about how hard you can get hit and keep moving forward.
How much you can take and keep moving forward.
Resilient
Site Admin
Posts: 2531
Joined: Sat May 27, 2023 3:09 am

Re: Aby- can you top that?

Post by Resilient »

Aby wrote:Man I love the 90s as a kid more than anything.. but I think I would of hated to be a teenager around then


Sent from my iPhone using Tapatalk
90’s were the greatest era.

I don’t think you’d hate it because you’d conform to the norms of the era. You wouldn’t have the knowledge and skills you have now in 90’s. Different times.


==========

A wise man gets more from his enemies than a fool from his friends - Baltasar Gracian
You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.
But it ain't about how hard you hit.
It's about how hard you can get hit and keep moving forward.
How much you can take and keep moving forward.
Post Reply